28 Ocak 2013 Pazartesi

İçimde ki günülük ..4

not: bostancı  sahili  den bir kare  bana    öyle güzel bakıyordu  bende  onu  bir resmini  çektim  kediciğin :) bana   çok güzel poz verdi :).........yaramaz  kardeşim  pastamı bozdu :) burada   ismim  Özlem sizlerlede  paylaşmak istedim  isimi  yedi   kardeşim :)






Her yaşın  nasıl bir güzeliği  varsa   bende  26. cı  yaşımı  geride   bıraktım  iyisiyle  kötüsüyle  güzeliğiyle  hüznüyle   şevinçleriyle   bir yaşın  bir  26.cı ömürünü  geri de   bırkatım   neller  yaşadım  neller   bıraktım    geride   herşeyden  önce  tüm yaşanmışıklardan   çok şey öğrendim   her zaman olduğu gibi   pişmanlıklarım dan   acılarımıdan   hüzünlerim den  keşkelerim den  herşey den  bir ders  çıkardım     ilerisin de  yaşayacakalarım dan   adımlar  atarken   bira daha  sağlam  adımlar atmamı  sağlayacak   ve  şimdi  27.ci yaşmının   tüm güzeliklerini   göreceyim inşallah    iyisiyle  kötüsüyle rabbim  herkese  güzel ömürler   göstersin inşallah  size  pastan da ikram edeyim dostlar :)   bügün   annemle   bostancı  sahiline indik  çok sevdiği  bir arkadaşıda  geldi  denizin  ve martılarnın   tüm güzelğinin  tadını çıkardık  ve sıcak  bir çayla :)   herşey güzel geçti  ama   bir güzelde  grip olmayı  başardım  geldim eve :) elimde  selpaklarla   geziyorum  neyse  yinde  çok güzel  bir gün geçirdim  annemle  iki güne kalmaz  geçer  inşallah gripim  tüm dostlara huzurlu ömürler güzel günler  dilerim ....yüzünüz  den tebessümler hiç eksik olmasın  efendim :)

4 yorum:

  1. Merhabalar Sessizkaldım.

    Yazına şöyle hızlıca bir göz attım. Tam manasıyla okuyamadım. Anladığım kadarıyla koskoca bir çeyrek asrı geride bırakmışın. Sevgili kardeşim, sana bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Sağlık, huzur ve mutluluğun hiç eksik olmadığı nice yıllar dilerim.

    Görüşmek üzere, selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşadıklarımı kısaca anlatmak istedim abicim 26 sı doğum günümdü de
      çok teşekkür ederim abcim biraz doğum günüm den biraz da yaşadıklarım dan biraz birşeyler karaladım abicim tekar çok teşekkür ederim huzurlu geceler abim :)

      Sil
  2. Benim de 26dan sonra bayağı seneler geçmiş. Ozamandan beri kendime baktığımda bayağı olgunlaştığımı düşünüyorum aslında. Bu olumlu bir taraf. :) Bazı insanlar sadece yaşlanmakla kalıyorlar. İnşaallah siz de şimdikinden daha olgun bir bakış açısıyla uzun yıllar geçirirsiniz.

    Bostancı sahili güzel. Benim de çektiğim bir kaç kedi var. :)

    http://renklerle-yolculuk.blogspot.com/2012/11/blog-post.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim o güzel yorumunuz için inşallah hep beraber güzel ömürler görmek dileğiyle :)

      huzurlu günler ....

      Sil