29 Aralık 2012 Cumartesi

Sessiz den içim deki günlük ..2

Hayat hep bir ileri iki geri gider durur ama hayat hiç durmaz durması için zamanın da durması gerek öyle ya her şeyin başı hayat değil aslında para olmuş çıkmış

bunu daha yenimi anladınız derğimi dediğinizi duyar gibiyim öğrenim yaşı yok dimi hayat bazen yaşadıklarımızı bir tokat gibi yüzümüze vurur hiç beklemediğimiz bir anda sendelersiniz uzanmasını beklediğiniz bir el beklerisiniz ama o eler çoktan çekip gitmiş olacakalar düşene bir de karşınız da ki insanlar vurur
bu hep böyle gelip giden bir düzen dir oysa ben bu günlerde bavul dolsu her birin den bri paraça hüzün ,acı ,göz yaşı, sancılar,yalnızlıklar taşıyorum kara kaplı hayatlarının için de ne diyor du sezen aksu bir şarkısın da bu da geçer daha öncekiler gibi bu da geçer diyor sizce geçer mi
geçerde izi kalır bir kaç kırık dökük anılar kalır hazfızalar da beynimin için de boçalayıp duran bir kaç kare yaşanmışlıklar gibi izi kalır işte sezen aksu hep geçer diyor ama geçmiyor işte kırık bir aynanın arkasın da kalmıştı oysa tüm yaşanmışlıklarım sussuz kalmış bir toprak gibi çatlamış cizgiler derin sancılı acının
A, sı takılmış ağlarına oysa (Metin Üstündağ) da çok güzel söylemiş sad Asılıyoruz hayata , hem de mandalsız )....ne kadar doğru söylemiş tıbkı kanadı kırırk bir şerçenin tutunamaması gibi ağaç dallarına takılı l ama tuttunamayan bir şerçe misali işte hayat deyip geçiyoruz tüm yaşanmışlıklarnın üstüne basarak yosma kaldırım
taşlarına izlerini bırakarak gene benim satırlar çoştu galiba smile gel gelelim bu içimiz de ki yanıp tutuşan hayat çoşkusunu ne yapacağız .....umut adı üstün de umut etmek sonu olmayan bir deniz gibi derin bazen sakin bazen hırçın bazende öfkeli umut etmek böyle bir şey sanırım .

Ne meret bir şeymişsin hüzün .....Bazen ya susacaksın yada hiç olmadığı kadar bağrıcaksın yada başı boş bir sokağın bekçsi olucaksın .

sessiz kaldım ......




1 yorum:

  1. Merhabalar Sessizkaldım,

    Bu güzel yazılarını okuyorum ve etkileniyorum. Gücümüzün yetmediği yerde hep susarak meramımızı anlatmaya çalışırız. Aslında susmak; söylemekten daha acı bir sözdür, ama anlayana!..

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil