21 Haziran 2012 Perşembe

Gurbet acı annem ....

Gurbet acı acı annem bir feryat gibi yükselir gecenin ayazında susar gökkubbe dağlar inler yerinde gurbet acı annem acı kabuk bağlamış yaralar gibi gurbet yalnızlık annem bir sessizlik gibi kopan bir fırtınanın çığlıkları gibidir gurbet acı annem ben söylerim yağmurlar ağlar ben susarım kıyametler kopar yüreğimde gurbet acı annem dilden dile gezer gurbet annem kapı aralarında birikir gurbet annem hüzünler ağıt yakar içimde avuçlarıma dolar paramparça olmuş hasretlerim satır aralarına sıkışmış özlemler gurbet acı annem acı mahşer günü susarmış tüm şehir annem ……….gurbet acı annem yollar gözyaşı annem
Esmez oldu deli rüzgar senin kokunu getirmez oldu deli rüzgar gurbet acı annem acı
.......sessiz kaldım ....özlem.f

3 yorum:

  1. Merhabalar Sessizkaldım,

    "Damdan düşen bilir" diye bir deyiş daha doğrusu atasözü vardır. Gurbet gerçekten çok acı, gurbeti yaşayan ve çeken bilir. Cenab-ı Hakk, hiçbir kuluna gurbet acısı yaşatmasın.

    Selam ve dua ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ..Merhabalar abim fırsat bulup ziyaretime geldiğin için ve güzel yorumların için çok teşekkür ederim abicim selam ile dua ile kal .....sessiz kaldım ....

      Sil
  2. Merhabalar Sessizkaldım,

    Size bir önerim olacak, Ayarlar bölümünden Yorumlara geçin ve oradan kelime doğrulamayı kaldırın ayrıca yorumların da onaylanmasını seçin.

    Selamlar.

    YanıtlaSil